Wednesday, January 20, 2010

2010

salam....

hmm.. mane nk start ye! actually dah lame aku x drop by kt blog ni... maklumlah.. dah jarang2 access internet ni...

hehehe... 1st of all Selamat Tahun Baru... hopefully... xde lah lewat sgt baru aku nk wish... walaupun dah tahu lg 3 4 ari nk masuk ke bulan februari plak..

hmm... ape yg aku nk update dulu ek... oklah... 4 sambutan new year thn ni... me n my lil' princess chacha duk kt umh jer... tu pun lps lepak kt kedai ibu... we all tgk bunga api tu kt tv je.... n aku perasan.. my princess sgt2 menikmati acara bunga api tu... mane x nye... dah tgh mlm but still x tido lg sbb nk tggu bunga api tu...

ok... AZAM aku utk thn ni... xdelah byk... 1) hrp sgt lps ni aku dpt la keje tetap kt mane2 company di m'sia ni... specially kt penang la... sbb maybe aku nk migrate terus ke sana...

2) may Allah bless us (family) always... moga2 di jauhkan kami dr perkara2 terlarang n org2 yg bisifat busuk ati terhadap kami sekeluarga...

3) nk hidup bahagia di samping hubby n bby....

4) kurus skit dr tahun lepas... hehehehe...

oklah... x reti nk wish byk2... sbb aku harap life aku n family aku... getting better n better until da end of dis year...

daaaaa....

No comments:

Post a Comment