Thursday, March 25, 2010

JOB HUNTING.....

ngeh3x....

dah nk masuk 3thn keje ... akhirnya end of dis march... i will be jobless again....

biaselah... company animation... dah fully support frm our parent company pun dah kira cukup bertuah.... kalo di ikutkan company lain, dah lame dh gulung tikar... tp.. kami... blh jgk bertahan sampai almost 3 thn since 2007...

hmm... mane nk cari keje nih? ape2 pun minggu ni aku dh pegi a few interview... kelakor gk... sbb dah lame x attend interview... terasa mcm fresh graduate plak... ketar semcm nk jwp soalan... lg2... time pegi interview dkt UMT...

tawakal n usaha kuat skit jd pegangan aku utk sekarang... bukan ape... kalo aku x pk mcm tu... dh x reti nk pk cara lain... hmm... maklumlah... tiap2 bulan ade jgk hutang2 jawib yg perlu aku bayar.. so.. kalo x keje... nnti blacklist lah name aku ni...

ish... xleh jd,..

oklah frens.... kalo sape2 tahu kt mane2 yg offer keje kosong... plz feel free 2 inform me... paling senang nk contact ikut FACEBOOK lah....

ok?

daaaa.... wish me luck in my new job hunting....

No comments:

Post a Comment