Saturday, April 24, 2010

Hepi Besday 2 me 4 today.....

wah... ari ni ulang thn ari tua aku.... huhuhuhuh... 2010 = 29 years old.... alamak... thn depan dah 30.... huhuhu.. cepatnyer mase berlalu... tp aku rs thn ni paling best.... walaupun keje... tp thn ni dpt sambut ber 3... complete... ngan hubby n bby... dah masuk 4 thn baru blh rs mcm ni... hehehe... xpe .. sabar tu kan separuh dr iman...

oklah... xnak mengarut2... 

dis year aku punyer wish list :
i) may Allah bless my family n me... forever...

ii) di murahkan rezeki...

iii) panjang umur...

iv) hopefully dpt bukak kedai sndiri...

v) be a gud wife, mother, doter n sister...

vi) moga jurney aku utk sampai akhir thn ni dpt keberkatan n sukses sokmo...

vii) no more tears....

chayok!!

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete