Saturday, May 23, 2009

ANIM@ter Day....

Syukur alhamdulillah... segala penat lelah kami AJK event tu dah settle... so far aku happy sebab apa yg di rancang dari bulan 3 akhirnya berjalan juga pd 22hb lepas... event tu di adakan di Taman Perhutanan Sekayu... kehadiran yg berjaya sampai ke sana adalah seramai 97org.. hmm so far hampir2 capai target jgk tu...
Anyway... it was so fun.. sbb blh mandi sungai.... main sukaneka... tp,..... sedih sikit sbb aku AJK hadiah... tp 1 pun x dpt hadiah... team mate aku semua dpt... ntah la... mmg aku ni org x bertuah kot... hehehehe... tp sbb aku AJK hadiah... medal yg di bekal kan utk pemenang tu aku dpt jugak... kebas semua dari no. 1, 2, 3... hehehehe tu pun sbb ade lebih...
Oklah... arini xdpt lg nk letak gmbar ANIM@ter day tu... maybe esok @ lusa aku letak... bukan ape... xde camera so menumpang camera org la yek!!!
Hmm.... tp nxt time.. aku xnak dah jd organiser... sbb PENAT lah sesangat sangat.... bg peluang kt org lain pulak la yek...

No comments:

Post a Comment