Monday, May 11, 2009

futsal...

ni semua team aku....


tgk... anak aku pun same merah pakai baju.... semangat utk mummy die....

muke kepenatan lepas main futsal... yg nmpak sikit tu lah partner ku...

pergh.. ni kira flashback balik la nih... futsal.... hmm.. seumur hiduo aku xpernah terlintas di fikiran aku untuk bermain permainan ni... tiba2... bulan 3 yg lepas... company kami menganjurkan permainan futsal ni...
tup tap tup tap.... team management x cukup org.... so ape lagi.. aku n partner aku kenalah jgk main... futsal tu di adakan di Hazlan futsal.. besar n glomor jgk la tempat ni kalo nk di kirakan.. well team kitaorg terdiri drpf aku as a goalkeeper.. sheeda.. striker... nadia, zue, sara, akma, zura, keri, n huda our manager..
main punye lah penat giler... tp aku x sangka... team kitaorg jd juara ari tu... dlm 4 game aku main.. sekali jer aku terlepas bola... tu pun lepas tangan aku kena pijak oleh team training.... tp for sure... penat n best...
tp.... hahahahahahahaahaha.... jgn korang x tau.. keesokkan harinya semua pemain pompuan futsal kt ofis aku jadik KING KONG... sbb sakit abis segala urat n otot kt badan ni.... kakakakaka... penangan futsal...


No comments:

Post a Comment