Saturday, November 7, 2009

EXAMs...

kelmarin bertempat di hotel grand continental, k.trg aku amik exam... utk kemasukkan sbg peg. tadbir negeri. hahahaha... hampir2 aku ingat aku xleh nk attend exam tu... sbbnye 1) chacha mcm mood x comey sgt.. 2) xdok org nk tlg jg chacha, sbb semua org bz.. tppppp.... dah dkt pkl 7.45am my mom a.k.a ibu dtg kejut n paksa jgk suruh aku pegi... ade gak die bebel skit...

so.. aku pun bersiap.. tp prob utama aku x settle lg sbb bapak mertua aku nk jgk suruh adik ipar aku (suzie) yg tlg jg kan... so... aku mcm x nak pegi balik... tiba2 aku teringatkan kt adik bongsu aku jack.. hehehe... lps aku rasuah mamt nih... at last, ade jgk org yg nk tlg tgk2 kan chacha time aku exam tu..

8.25am baru turun dr umh... sampai sana.. mcm ngam2 dah nk start... agak lewat ms nk start tu.. slomost 9am baru jln.. gedebuk-gedebak... dlm pkl 1.15 tgh aku settle menjawab... perghh... baru terasa setiap inci otak aku berfungsi arini... part yg paling aku suke jwb ialah bab uji minda tu... hehehe... mcm2 gaya soalan...

oklah.. bile settle je exam ni aku rase mcm terlepas je dr bebanan... LEGA semcm.. well... xnak la berharap sgt.. sbb aku dpt tahu ade 3 jenis skolah yg menjadi pusat peperiksaan, dkt court 1 n kt hotel yg aku pegi tu... pergh... dlm dewan td pn almost 150++ people... hmm.. kalo tambah ngan tempat2 lain... ish.. mmg ramai... yg kosong nye ade lah x sampai 10 pun...

tp xpe lah... APE YG PENTING.... aku dah try all out td.. lulus ke... di terima ke... tu kite cite lain... hahaha... oklah... exam dah lepas... but i still need 2 do da job hunting.... 2 PENANG....

PENANGGGGGG..... here we come....

No comments:

Post a Comment