Sunday, November 1, 2009

kesian anak mummy... n me also not feeling well today...

yesterday... aku dah la kena kluar pagi2 pastu dkt nk magrib baru aku jumpe my pretty princess... tp nk di jadikan cite... aku tgk muke bby aku tu monyok jer... rupe2nyer... badan die panas sgt... mcm nk demam... buat muke sedih pulak tu bile tgk muke aku... alahai... tersentuhnyer mummy... 2 3 minit lepas tu kami ke giant utk beli panadol syrup tu... sbb aku rs kalo nkk tggu mlm sikit lg... takut melarat pulak...

kami lepak dkt umh nono dulu... sbb aba n mama nk jumpe kitaorg mlm ni... tggu punye tggu... tup2 dkt pkl 11mlm baru jumpe... kitaorg pegi mkn dkt restoran sri wangsa jer... sian kt chacha... x mkn nasi pun mlm ni... tp nasib baik dah mkn mende lain..

ohye... aku cukup letih arini sbb dah la bangun awal... pastu tido pun agak lewat... tgh2 mlm still bangun sbb chacha meragam... tp xpe lah... sbb dah jadi tugas aku kan... as a mummy... ("_")

bangun tido pagi ni so far dah ok skit panas kt body chacha tu... tp aku pulak yg rase dizzy... tp xpe.. Rosyam Nor punye psl aku gagahkan jgk utk ke ofis pagi ni....

well.... sempurna nye makhluk tuhan yg bernama Rosyam Nor tu.... humble n friendly sgt... nnti ade gmbar tu... aku upload kemudian ek...

No comments:

Post a Comment