Thursday, October 22, 2009

GEMPAK.....

arini dlm sejarah... bdk2 ofis aku dpt tangkap mat pit yg cuba nk curi motor... hahahahha.. maybe org luar x tahu.. bahawa cermin yg ade lukisan kartun kt bangunan ni sebenar see through dr dlm... so cubaan mencuri oleh mat pit tu dpt di kesan dulu b4 motor tu jd mangsa...

hahahaha... geram gak aku... sbb ade 2 org yg terlibat... sorang tua n sorang muda... tp mmg nasib baik giler lah mat pit tu.. sbb bos aku letak diaorg dlm ofis... if.. mat pit tu ade kt luar... mak aii.. aku rase lah lunyai dah kena penangan ngan org2 sekitar kwsan ofis ni yg sedang menunggu kat luar...

dah la nk mencuri... bwk pulak jarum pit die tu,... aisehman... ramai yg geram sbb kes kecurian motor ni mmg berleluasa kt kwsn ofis aku nih... ape x nye... yg tua tu xnak mengaku lansung... tp aku di fahamkan... bdk muda yg nk mencuri tu... dah teruk di kenakan oleh bdk2 ofis aku n org sekitar kwsn ni...

bile polis tu dah sampai.. buat body check dkt mat pit tu... well korang nk tahu... polis tu terjumpa 2 batang jarum... ish.... najis btol lah.... ntah2 ade HIV, n guess wat... mase nk masuk kete peronda tu... sempat lg yg si-tua tu mengaku yg die ade Aids!!!!

wah... disaster....

tp... hahahahaha... baru aku tahu.. antara bdk2 aku nih... sape yg blh harap.. sape yg cepat panas... n mcm2 ragam lah...

n pd mangsa... a.k.a ROY... woit.. plz lah bg motor mu tu mandi bunga... dah 2 kali dah cubaan mencuri yg dulu pernah jgk hilang motor.... walaupun yg terbaru nih si roy ni letak alarm... parking depan muka... tp still jgk geng2 mat pit ni berkenan kt motor nih...

well... kes ni settle ngan aman.. melepas gak coz aku ingat blh la tgk acara gusti depan ofis... hahahaha...

oklah... berhati2 masa park ur car/motor/ etc....

daaa....

No comments:

Post a Comment