Tuesday, October 20, 2009

lamenyer x post something dlm blog nih...

heheheheh.... bukan x nak post... tp x aritu ofis aku ni sekat mcm2 site kt web ni... so blog pun termasuk skali.... soo... aku xleh nk la post... well sekarang dgn mini project yg aku handle... n crew pun dah jd small amount... therefore... blh la curi2 mase kejap...

hahahaha... sabtu lepas...on depavali... 17 oct 09, aku dgn nejkadnye telah memotong rambutku ini... hahahahaha... tensen sgt sbb cepat bebenor rambut ni panjang... hahaha... koya gak.. sbb style yg aku potong tu ala2 victoria beckham... version XL size... hahahahaha....

masuk ofis ari isnin tu... ade gak yg x perasan.. tp bile dah perasan... ramai gak la yg puji... hehehehe... "new hair style" kuskuskus...

psl pic rmbut nih.. nnti la aku upload kemudian... sbb arini aku pegi antar baiki screen laptop kesayangan ku itu... actually dah siap... tp sbb dah masuk ofis dulu.. baru aku dpt tahu... so ptg nnti lah aku amik....

ohye... my lil' princess pun auntie die potong rambut tu style mcm aku... beza nye.. chacha punye pendek skit...

oklah.. as long as papa izinkan... n papa suke... mummy n chacha hepi jer....

da..... asta la vista....

No comments:

Post a Comment