Tuesday, October 20, 2009

Pendaftaran Student Animasi bersama anjuran ECERDC

ohye... lupe plak... yesterday.. 19 okt 09 adalah hari pendaftaran bg student animasi di tempat kami...

so aku sebagai ajk perumahan.. agak letih jgk arini, walaupun hanya seramai 6 org... tp sbb kena handle jgk skali ngan parents diaorg... mcm2 ragam lah jdnya....

well 10s to my best fren ibu,.. Cik Mah sbb aku amik accomodation utk bdk2 tu dkt homestay die.. well actually puas hati jgk lah.. sbb below then rm150, siap skali full furnish + aircond... hahahaha... selesa n aku rs puas hati... bile tgk muka parents diaorg pun ok ngan pilihan aku nih...

balik tu gi mkn dkt uncle chua, mr.mike, en.umar, sheeda, cha cha n me pegi mkn kt sana b4 balik umh...

around 7.30 pm aku smpai umh... nasib baik hujan time dah duduk dlm umh... kalo x... sian princess mummy... hahahaha...

penat sgt rase... di tambah pulak aku skarang ni tgh bendera merah.... lg la letih.... huhuhu..... cha cha plak mlm ni x byk karenah.... kt umh pun x dok org...

time2 mcm ni rindu plak kt papa..... actually dah nk masuk 2 weeks x jumpe papa... lambatnye mase bergerak.... ntah bile la papa nk balik... dlm2 duk layan fikiran tu... aku x perasan plak aku time mane aku tido... hahahaha... 10s to papa... sbb lepas die call kami pun terus masuk tido... zzzzz.....

No comments:

Post a Comment