Sunday, August 2, 2009

aku sedikit murung....

hmm... arini life aku kt ofis agak bz... ntah la... mcm2 keje dtg serentak... ohye... good news pun ade... ECER training tu.. akhirnya kami dah dpt letter of award... fuh.. lega.. x jadi jugak en.wan nk kena transfer ke kemaman...

lepas dpt tahu yg ECER tu... mcm2 rezeki yg dtg kt ofis kami... semuanya ade intention nk jv animation ngan kami... hrmm.. kalo di kira2 mcm x cukup crew la pulak...

ohye... berbalik pd KEMURUNGAN aku tu... hmmm... td pagi aku pegi consult ngan doctor psl implan n berat badan aku n bertambah mendadak-dadak ni... well.... doc ckp... NORMAL kalo org yg pakai implan tu akan mengalami masalah KEGEMUKKAN yg mendadak.... aduh... mmg aku dah jangka doc akan ckp mcm tu... doc ckp.. org mcm aku ni kena buang dulu implan tu baru blh mkn ubat diet.... sbb bile mkn ubat diet tp stilll ade implan tu.. x jd ape jgk... maybe akan bertambah gemuk... n utk setahun yg pertama aku pakai ni... berat aku dah bertambah sebyk 11kg....

aduh... berat bangat dong.... udah jadi 71kg dong....
hmm... my hubby ade jgk advice aku utk buang implan tu... sbb die dah tgk badan aku naik byk sgt... aduh.... lagi la aku TENSION... bila tension... mmg aku lg kuat mkn.... so ... solution nye.... aku kena pk abis2 dulu... berbaloi x aku buang implan ni... ????

nnti lah... aku kena pk pk dulu....

implan... oh implan....

1 comment: