Saturday, August 29, 2009

UJIAN oh... UJIAN...

hmm.. dah lame rasenya aku x tulis ape2 kt dlm blog nih.. maklumlah.. bulan 8 ni kami 1 team sgt2lah bz dgn persiapan utk training ECER tu... our GM bg kepercayaan penuh pd kami yg di ketuai oleh en.wan.. utk membuat promosi tentang pengambilan pelajar ke ANIM@ter utk belajar bidang animasi.

mcm2 peristiwa yg berlaku.. kali ni aku x ikut tour yg di buat di kelantan, pahang dan mersing... sbb utk training ni... kami telah sepakat utk melantik cik rozita mamat utk menjadi ASSISTANT kpd en.wan... sheeda sgt bz dgn arahan en.mahdi n en.umar... me.... arahan keje dr en.is n sya arahan dr doris... so kalo tambah dgn training... kami mmg lambat skit nk settle keje2 yg sedia ada byk nya...

sptmana yg dpt aku jangka... selain sambutan dr negeri sndiri... yg agak menggalakkan... sambutan di negeri2 lain amat mengecewakan... letih dpt ... trainee kurang memuaskan.. tp tulah... aku hairan bin pelik knp our parent company sekat atau rohok skit nk bg duit utk kami buat promosi tentang training ni... ni kan income jgk utk kami... tp... terasa mcm tersekat oleh keluarga sndiri... so far aku faham, in our position.. kami mcm byk habiskan duit company... but, bila dah masuk training ni.. hopefully ade lah tolak ansur.. sbb dlm paperwork... utk bhgn promosi juga ade jumlah2 yg telah kami buat...

utk promosi di semua negeri pantai timur dan termasuk dgn daerah mersing... budget kami telah di kerat sehingga tinggal beberapa peratus shj... tu pun nasib baik dpt... sbb our bos ade bwk budak kontrak... mcm mane pun... nasib baik blh survive... tp sabar tu mmg kena lebih2 la..

tarikh akhir utk penghantaran name utk training ini adalah pd 31 ogos 09?? n u all nk tahu x? ade berita yg mengejut beruk kan aku... actually ade 2 news... 1- our IT Exec kami yg koya tu telah di tukarkan ke epic kmmn... 2 - org yg aku sangkakan selamat krn hmpir2 dpt merealisasikan training telah terpaksa di tukarkan ke our parent company...

DOWN giler aku tgk perangai en.wan aritu... rupe2nyer die dpt tahu awal2 lg berita ni dr mangkuk kt bwh tu... hampeh... x professional btol... biarlah bos aku tu tahu dr our big bos.. barulah ok skit... ni x... koya bos sungguh... hmm.. ade lg yg buat hati aku x sedap n selesa...

ni pulak psl partner aku n bos2 yg lain... dr awal pagi smpailah ke ptg.. duk meeting je memanjang... berkerut-kerut aku tgk muka bos2 tu... ni mesti penting giler...

tunggu punyer tunggu... sah... meeting tu mmg penting.. sbb muke partner aku tu mcm xsiap je bile dah sudah meeting tu....

ade lah jgk dia bg hint... esk standby ye kwn2... ade berita x enak di dgr akan berlaku esk... hah!! aku mmg dah jangka... aduh... mmg xsedap duduk... solat pun dah x tenang... nk tgk pc pun dah jd mcm tgk benda kosong... aduhhhhh... berat sgt ke shida...????

tell me.........

No comments:

Post a Comment