Saturday, August 29, 2009

hari yg TERANG kini sudah GELAP...

arini ari rabu... hmmm... awal giler aku smpai kt ofis.. 8.05 am.. dah ade kt dlm bilik ofis.. lemah nye semangat aku bila tgk krew2 sedang bergumbira.... suka lah kwn2... nnti pkl 11.. aku x tahulah nk jd mcm mane....

aku duk layan FB dr awal2 aku masuk... malas nk sentuh pc... today aku pakai uniform... might be dis is da last chance aku nk melaram ngan uniform nih...

tup tap tup tap... x sedar tiba2 en.mahdi call, n ckp suruh budak2 kumpul kt bilik meeting... alamak dah pukul 11??? aduhhhhh... jantung aku sakit balik... x sanggup aku nk dgr.... x sanggup aku nk tgk reaksi krew2 nnti.... Ya Allah, tabahkanlah hati ku....

bila en.mahdi start ckp... semua mata n telingan tertumpu pdnya... manelah tahu kot2 ade berita gembira... tp.... pergghhh... disaster.... tenang je our big bos ckp... well guys... our CEo nk close our operation end of dis september....

aduh... mimpi ngeri menjadi realiti..... bukan setakat aku yg diam... tp semua air muka krew berubah... ade jgk sampai x larat nk berdiri.... aduh.... xde miricle lansung ker???... tlggggggggggg......

abis je meeting... aku x sabar2 menunggu krew kluar dr bilik tu sbb aku pun nk naik... dah la sakit tekak... tertekan... ade pulak hamba allah yg ckp aku bertuah sbb x terlibat dgn name2 70 org tu... aisehman.... kalo aku diam... x bermakna lah pulak aku ni terselamat dr bala tu... sbb name aku pun tersenarai dlm kumpulan kontrak tu lah.... tlg la phm.... tanggungan aku lg la berat berbanding org2 yg x kawin lg...

nk menangis pun ade... tp aku kena kuat... kalo aku lemah... ramai lg kwn2 aku akan lemah... well aku nk start pk backup plan... mane semua kabel2 yg ade dlm family nih??? i need u all... malas dah nk cari keje n tunggu .... aku ade byk benda nk kena tanggung... sapelah nk fhm diri aku ni...


????

ape akan jd lepas ni??

2 comments:

  1. ye ker eida?? perghh .. ini sangat disaster .. adakah operation kat KT shj yang tutup or EPICT kat sini jugak akan menjadi mangsa?

    tabahkan hati .. dugaan bulan pose .. banyak2 bersabar .. ada hikmah tu .. okieh

    ReplyDelete
  2. teruskan mencari, insya allah ko boleh punye!!!!! chayok!! Mungkin hari ini bukan hari ko, esok luse sapa tau..

    ReplyDelete